"Veelgestelde vragen algemeen"

Vragen over jouw NIVEA-account en -profiel?

Hier vind je antwoorden op de meestgestelde vragen.

1. Welke voordelen biedt een nivea-account? 
Met een NIVEA-account krijg je snel en eenvoudig toegang tot alle acties op onze website. Inschrijving is en blijft volledig gratis. Als je bent ingelogd met je NIVEA-account, kun je sneller deelnemen aan wedstrijden, je favoriete producten beoordelen en alle andere functies van de website volop benutten.

2. Hoe kan ik me registreren op de nivea-website? 
Je kunt op elk moment een gratis NIVEA-account aanmaken. Klik hiervoor op het tabblad 'Inloggen' en kies voor 'Registreren'. Vul daarna het inschrijvingsformulier in. Na je inschrijving sturen wij je een e-mail om het opgegeven e-mailadres te controleren. Met de link in deze mail kun je je NIVEA-account activeren. Je kunt je ook inschrijven als je iets in onze onlineshop koopt, producten beoordeelt of graag lid wilt worden van NIVEA VOOR MIJ.

3. Hoe log ik in op de nivea-website? 
Klik op het tabblad 'Inloggen'. Zo kom je bij het inlogformulier. Vul hier je NIVEA-inloggegevens in (je e-mailadres en wachtwoord). Heb je nog geen NIVEA-account, dan kun je er op elk moment een aanmaken.

4. Ik ben al lid van nivea voor mij en heb daarvan een account. kan ik dat gebruiken? 
Ja, je NIVEA VOOR MIJ-account is al een nieuw NIVEA-account waarmee je op elk moment kunt inloggen met je e-mailadres en wachtwoord. Ben je je wachtwoord vergeten, dan kun je altijd een nieuw wachtwoord aanmaken.
 
5. Ik heb al een account van de nivea onlineshop. kan ik dat gebruiken? 

Ja, je NIVEA-onlineshopaccount is al een nieuw NIVEA-account waarmee je op elk moment kunt inloggen met je e-mailadres en wachtwoord. Waar je eerder inlogde met een persoonlijke gebruikersnaam, moet je nu je e-mailadres gebruiken. Ben je je wachtwoord vergeten, dan kun je altijd een nieuw wachtwoord aanmaken.

6. Waar kan ik mijn e-mailadres of postadres voor de onlineshop wijzigen? 

Klik op het tabblad 'Inloggen' en log in met je NIVEA-account. Zo kom je op de pagina 'Mijn account'. Via 'Profiel' kun je je e-mailadres wijzigen en je adres(sen) wijzig je in het menu 'Adresboek'. Let op: door je e-mailadres te wijzigen, verandert ook je NIVEA-gebruikersnaam.

7. Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben? 
Ben je je wachtwoord vergeten, klik dan op 'Inloggen' en vervolgens op 'Wachtwoord vergeten'. Nadat je je e-mailadres hebt ingevoerd, ontvang je een e-mail ter controle. Daarin vind je een link, waarmee je naar de pagina kunt gaan waar je een nieuw wachtwoord kunt instellen.

8. Is mijn persoonlijke informatie veilig? 
Ja, je gegevens zijn veilig. Alle informatie over de aard, de omvang en het doel van het verzamelen en opslaan van de vereiste persoonsgegevens vind je in ons Privacybeleid.

9. Wat staat er in de nivea-newsletter? 
In de newsletter van NIVEA vind je exclusieve informatie over nieuwe producten in onze onlineshop en over interessante evenementen en wedstrijden van NIVEA, naast opmerkelijk nieuws over huidverzorging.

Nog andere vragen?

Laat het ons weten via het contactformulier.