Fijne aftersun van Nivea
De aftersun komt in een handzame verpakking van 100 ml. Heel handig voor op reis, het kan zelfs mee in de handbagage. De tube heeft een handig klikdopje voor makkelijk doseren. Het serum smeert heel fijn uit en voelt fris aan. Mijn huid voelde na de eerste lentezon een beetje trekkerig aan, en dit serum neemt dat gevoel weg. Je huid wordt goed gehydrateerd en ziet er weer fris uit. Het trekt snel in en het plakt niet! Ook een plus voor mij is dat het parfumvrij is. Ik heb het zelf gebruikt als serum als stap voor mijn nachtcreme. Ik zou het persoonlijk eerder voor het gezicht gebruiken dan voor het lichaam, gezien het formaat van de tube. Ik zou dit product zeker opnieuw aanschaffen!











