BEPAAL ZELF HOE JE HUID ERUIT ZIET

DE NODEN VAN ECHTE VROUWEN OP VLAK VAN ANTI-AGE VERZORGING

INZICHT IN DE NOOD VAN VROUWEN VOOR AANGEPASTE GEZICHTSVERZORGING

OMDAT NIEMAND ZE BETER KENT DAN UZELF

We weten allemaal dat onze huid met het ouder worden verandert. Maar wat doet u om de klok terug te draaien? NIVEA deed een studie bij duizenden vrouwen om meer inzicht te krijgen in hun houding en noden op het vlak van veroudering.

WAT VROUWEN DENKEN

VROUWEN WILLEN ER ZO JONG UITZIEN ALS ZE ZICH VOELEN

Uit een uitgebreid onderzoek van NIVEA blijkt duidelijk dat vrouwen de teugels in handen willen nemen en ouderdomstekenen willen tegengaan. Dit is wat ze ons toevertrouwden:

"Ik zou er graag 10 jaar jonger willen uitzien." - Eva, 56 jaar 

"Ik wil me niet laten gaan en wil de controle behouden." - Galiona, 54 jaar 

"Je moet in schoonheid oud worden." - Olga, 55 jaar

"Het stoort me dat mijn gelaatscontouren veranderen." - Lucia, 40 jaar

"Ik wil een product dat op mijn huid aangenaam aanvoelt en diepgaand inwerkt." - Jocelyn, 54 jaar 

"Ik will mijn huid fris houden." - Anastasia, 46 jaar 

"Niemand ontsnapt aan de tand des tijds. Maar je kunt er wel altijd op je best uitzien." - Marina, 46 jaar 


WAT VERWACHTEN VROUWEN VAN EEN ANTI-AGE PRODUCT?

DE RESULTATEN ZIJN DUIDELIJK: VROUWEN WILLEN ALLES TEGELIJK

Uit gesprekken met deze duizenden vrouwen blijkt dat ze een complete oplossing willen: een ideale verzorging, een uitstekende verjongende werking en een sterke uitstraling. Vrouwen willen niet alleen een formule die zichtbare resultaten verzekert, maar ook producten met een aangenaam parfum en een smeuïge textuur.

TOP 3 PRODUCTEISEN

De top 3 producteisen 

  1. Een aangenaam gevoel op mijn huid 
  2. Een aangenaam parfum 
  3. Een smeuïg textuur die goed in de huid dringt 

TOP 3 PRODUCTRESULTATEN

De top 3 productresultaten 

  1. Opgevulde rimpels 
  2. Een strakkere huid
  3. Een huid die er jonger uitziet

STIMULEER DE JEUGDIGHEID VAN JE HUID VAN BINNENUIT

STIMULEER DE ACTIVITEIT VAN JE CELLEN

Ontdek hoe NIVEA, dankzij 100 jaar vakkennis over huidverzorging, een revolutionaire productlijn ontwikkelde die beantwoordt aan de noden en wensen van vrouwen op het vlak van anti-age verzorging.
Volgend Hoofdstuk